Gezocht: beleidsmedewerker of teamleider Facilitaire zaken (totaal 40 – 80 uur); reactietermijn verstreken

27-01-2018  08:22  in Algemeen

Een prachtige opdracht voor een echte ambtenaar2share: we zoeken een ervaren beleidsmedewerker of teamleider Facilitaire zaken die een kleinere gemeente wil helpen één van zijn producten (schoonmaak gemeentehuis) te vernieuwen.

Datum aanvraag: 25 januari 2018.

Aanvragende organisatie: kleinere gemeente in Limburg.

Opdrachtgever: Teamleider Dienstverlening.

Opdracht: de gemeente wil de schoonmaak van het gemeentehuis opnieuw regelen. Op dit moment wordt het gemeentehuis schoongemaakt door eigen personeel, gecombineerd met een gespecialiseerd bedrijf. Dat moet opnieuw ingeregeld worden, in ieder geval de aansturing, mogelijk ook de personele situatie.

Kennis en ervaring: de gemeente zoekt iemand die dit soort dingen aantoonbaar al eens in zijn/haar eigen gemeente heeft gedaan.

Mate van zelfstandigheid: kandidaten moeten zelfstandig kunnen werken én goed kunnen sparren met de opdrachtgever en medewerkers van het team.

Indicatieve schaal: 10/11.

Indicatie start- en einddatum / ureninzet: start z.s.m. / de totale opdracht zal naar verwachting ca. 1 tot 2 werkweken (ca. 40 -80 uur) omvatten, verspreid over één tot twee maanden.

Bereikbaarheid locatie opdrachtgever: goed per auto, met OV matig. Een groot deel van het werk kan thuis worden gedaan.

Uiterlijke reactiedatum: 7 februari 2018.

Belangstelling: mail ons via info@publiek.nl.