Inschrijven en gegevens wijzigen op de webportal

Hieronder staat een toelichting voor degenen die zich inschrijven of al geregistreerd zijn bij Publiek.nl. De onderwerpen zijn:

  1. Registratie en bevestiging.
  2. Gegevens wijzigen en/of aanvullen via de webportal.

1 Om te registreren ga naar: https://publiek.nl/registratie/.

Geef aan wat van toepassing is op jouw situatie: Օ Ambtenaar Օ  Corporatiemedewerker Օ  Anders.

Vul daarna de overige gegevens in en klik op registreren.

Problemen met inloggen via Internet Explorer: kijk hier voor de oplossing.

Andere vragen over of problemen met registreren of inloggen? Vul dan dit formulier in.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je geeft hiermee toestemming voor de registratie van je gegevens en om informatie van Publiek.nl te ontvangen.

Je ontvangt een bevestigingsmail met je wachtwoord en een link naar de Webportal.

 

 

 

 

 

 

 

2 Gegevens aanvullen en aanpassen via de webportal

Gebruik de link uit je bevestigingsmail of kopieer deze link in je internetbrowser: https://publiek.nl/inlogprofiel/

Vul je gebruikersnaam (volledige e-mailadres dat je bij je registratie gebruikt hebt) en het (tijdelijke) wachtwoord dat je per e-mail ontvangen hebt.

Pas je tijdelijke wachtwoord aan.

Problemen met inloggen via Internet Explorer: kijk hier voor de oplossing.

Andere vragen over of problemen met registreren of inloggen? Vul dan dit formulier in.

Log vervolgens direct weer in.

Je kunt nu je eigen gegevens inzien, aanvullen en aanpassen.

Voor deelnemers vanuit corporaties: nu ben je klaar om de Publiek.nl App te downloaden en te gebruiken (zie afbeelding hieronder).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Voor deelnemers vanuit corporaties: wil je graag informatie ontvangen over bijvoorbeeld aanvragen en workshops ? Vul dan in ieder geval je voorkeuren in op het tabblad ‘Beschikbaarheid en notificaties’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Je kunt documenten uploaden zoals je CV en/of een profielfoto.